Medicamenteos چینی کمک به بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی consegir لبخند شما
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

Medicamenteos چینی کمک به بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی consegir لبخند شما

Medicamenteos چینی کمک به بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی consegir SonrisaLos شما داروهای چینی کمک به بیماران نفروپاتی دیابتی به لبخند خود را.

نام: Fulla

سن: 50Gender: مرد

جنسیت: masculinoNationality: تانزانیا

نوع TanzaniaDisease:: ملیت نفروپاتی دیابتی

بیماری نوع: نفروپاتی دیابتی

2015 سپتامبر 16، Fulla به بیمارستان ما برای دنبال آمد treatment.Before به اینجا می آیند، من همیشه سقوط ضعف، و هیچ لبخندی بر rostro.Después خود 33 روز از شروع درمان در اینجا، آن بهتر از قبل به نظر می رسد و بازده لبخند به nuevo.Los صورت خود را زیر برخی جزئیات در مورد بیماری خود، ما با هم ببینید.

از 140/80 150/90 به امواج فشار خون بالا؛: به طور کلی دولت قبل از او در اینجا بینایی بد، من حتی نمی تواند حروف را بر روی گوشی روشن را ببینید. کنترل بد از نظر سطح قند بالا و دچار سوزش ادرار. آزمون نشان می دهد سطح کراتینین سرم او 196umol / L و اسید اوریک است که 536umol / L است

امواج 140/80 فشار خون بالا - 150/90؛ بینایی ضعیف، شما حتی می توانید از حروف در شماره تلفن البته، کنترل ضعیف قند خون بالا رنج می برد و از آزمون disuria.La نشان می دهد که سطح کراتینین سرم اسید اوریک 196umol / L است را ببینید 536umol / L است

به طور کلی دولت پس از 33 روز از شروع درمان:

سطح خود را از امواج فشار خون / 80 / 70-130 110 بزرگ در ظاهر به نظر می رسد، مشاهده به حالت عادی، شما می توانید نامه ها به وضوح بدون عینک ببینید، آن را آسان تر به آزمایش ادرار نشان می دهد mmHg.La است سطح کراتینین سرم است فراز 163umol / L، سطح اسید اوریک از فراز به 353umol / L او می گوید که پر از انرژی است، ما بسیار خوشحال به شنیدن این که.

درمان دکتر ما اعمال می شود به او: درمان های پزشکی ما به آن اعمال می شود:

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، انما، درمان با حمام پا، درمان حمام دارو دهان و دندان، طب سنتی چینی و طب سوزنی.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این درمان منحصر به فرد از نفروپاتی دیابتی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان این بیماری، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +8615732170898 و ترک پیام به طور مستقیم، ما سعی خواهیم کرد برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: